Administratie & Rapportage

Administratiekantoor

Een goed administratiekantoor levert maatwerk. Wilt u zelf zaken regelen of alles uitbesteden? Bij Slim Administratie en Belastingadvies bepaalt u zelf wat u uitbesteedt. Als administratiekantoor geloven we dat een goede administratie zeer waardevol is. Wat is uw grootste kostenpost? Hoe kunt u besparen op uw fiscale lasten? Als administratiekantoor werken we niet passief, maar met passie. Zo heeft u altijd een goed overzicht in de staat van uw financiën.

 

Meer zekerheid

Het voordeel van een actief administratiekantoor? U heeft minder stress en meer overzicht. U kunt tijdig de juiste beslissingen nemen. Deze beslissingen zijn gebaseerd op de cijfers die wij als administratiekantoor netjes en duidelijk voor u presenteren. Als professioneel administratiekantoor helpen wij u graag vooruit! Wilt u ook meer inzicht, meer zekerheid en meer rust? Neem dan contact op met Slim Administratie- en Belastingadvies. Wij staan voor u klaar!

 

Denk hierbij aan:

  • het inrichten van de administratie
  • het bijhouden van de administratie (sorteren, coderen, inboeken van inkoop- en verkoop facturen, verwerken van kas- en bankmutaties etc.)
  • het beoordelen van administraties op doelmatigheid en functionaliteit
  • verzorgen van tussentijdse rapportages, per maand, kwartaal of halfjaar
  • het samenstellen van jaarrekeningen
  • het samenstellen van begrotingen

Voor meer informatie kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

 

Contactgegevens

Roeklaan 2 A

5613 EG Eindhoven

Tel: +31(0)40 711 40 32

Fax: +31(0)40 711 48 30

Email: info@slim-advies.nl

 

Meer weten?

Wilt u meer weten over wat we voor u en uw organisatie kunnen betekenen? Dan kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.

Neem contact met ons op