Non-profit

Het bijhouden van de administratie van een stichting of vereniging vereist specifieke boekhoudkundige kennis.

 

Sommige (kleinere) stichtingen en verenigingen zijn vaak particuliere initiatieven. Regelmatig hebben de initiatiefnemers andere (betaalde)functies. Soms is er daardoor niet voldoende financiële kennis of tijd beschikbaar om een goede financiële administratie bij te houden. Als daarbij ook nog belasting- en/of subsidiezaken spelen, dan wil je als penningmeester of bestuur graag deskundig advies.

 

Graag willen wij met onze kennis en kunde een bijdrage leveren aan het verwezenlijken van uw ideële en maatschappelijke doelen.

 

Wij kunnen u helpen bij:

  • de begeleiding bij de oprichting van de stichting of vereniging
  • het verzorgen van de financiële administratie
  • het samenstellen van de jaarrekening
  • het aanvragen van fiscale nummers
  • het verkrijgen van een ANBI-status
  • het aanvragen van subsidies

 

Bestuursondersteuning

Heeft u behoefte aan meer dan gangbare administratieve en fiscale ondersteuning? Dan zijn wij u ook daar graag mee van dienst.

 

Wij kunnen u ondermeer helpen bij:

  • het opstellen van subsidie- aanvragen en afrekeningen
  • het opstellen van plannen (werkplannen, beleidsplannen, enz.)
  • het opstellen van begrotingen;
  • een tussentijdse of periodieke verslaglegging
  • de jaarverslaglegging (zowel van de financiën alsook de activiteiten)
  • secretariële ondersteuning (correspondentie, ledenadministratie etc.)

 

Voor meer informatie kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

 

Meer weten?

Wilt u meer weten over wat we voor u en uw organisatie kunnen betekenen? Dan kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.

Neem contact met ons op

 

Contactgegevens

Roeklaan 2 A

5613 EG Eindhoven

Tel: +31(0)40 711 40 32

Fax: +31(0)40 711 48 30

Email: info@slim-advies.nl